Lincoln Resmen Galatasaraylı

Haziran 26, 2007 at 11:48 am 2 yorum

260607_03.jpgGalatasaray Profesyonel Futbol Takımı’nın yeni transferi Cassio de Souza Soares Lincoln, bugün Florya Metin Oktay Tesisleri’nde yapılan törende, kendisini dört yıllığına Galatasaraylı yapan sözleşmeyi imzaladı.

Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi ve Futbol Komitesi üyesi Haldun Üstünel, Galatasaray Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin, Takım Menajeri Mustafa Turgun’un da hazır bulunduğu törende Galatasaray Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin ve yeni transferimiz Cassio Lincoln basın mensuplarının sorularını cevaplandırdı.

Galatasaray Futbol A.Ş. Genel Müdürü Adnan Sezgin, nihayet Lincoln de aramızda sözleriyle başladığı konuşmasında şunları dile getirdi, “Hem kendisine, hem camiamıza hayırlı olmasını diliyoruz. Daha önce de belirtmiştik, Lincoln transferinde çok iyi bir ekip çalışması olmuştur, bu ekip çalışması içinde de en önemli halkalardan birisini kendisi oluşturuyordu. Gönlünden Galatasaray’a gelmek istediğini Schalke Kulübü’ne bildirmesi olayın çözümündeki en büyük etkendi. Bu nedenle kendisine teşekkür ediyorum, tüm camiamız adına kendisine hoş geldin diyorum”

Futbolcumuz Lincoln ise, büyük bir kulübün formasını giyeceği için çok mutlu olduğunu belirterek, “Buraya gelmeyi çok istiyordum. Buraya ayak bastığım andan itibaren inanılmaz anlar yaşıyorum. Başkanımız ve yönetime teşekkür ediyorum. Beni transfer etmek için çok uğraştılar. Taraftardan inanılmaz etkilendim. Bugüne kadar oynadığım kulüpler, gerçekten büyük kulüplerdi. Bu tür kulüplerin taraftarları da her zaman büyüktür. Hatta fanatik kelimesi kullanabilecek kadar büyük taraftarlardı. Fakat dün akşam benim gördüklerim ömrümde ilk kez karşılaştığım bir ortamdı. Bu kadar ilgiyi ben de beklemiyordum ve inanamadım. Galatasaray taraftarına ilk andan itibaren inanılmaz şekilde bağlandım” dedi

Lincoln, 10 numaralı forma ile ilgili olarak ise şunları söyledi. “Öncelikle madem ki, 10 numaralı formadan bahsediyoruz. Yeni takım arkadaşım Necati ve bütün takım arkadaşlarıma teşekkür etmek istiyorum. Çünkü biliyorum ki, 10 numaralı formayı bana Necati, takım arkadaşları ve kendi adına hediye etti. Bu da benim için çok önemli bir şey. 10 numara olsun, 20 numara olsun, 30 numara olsun; ben bu takımın parçasıyım. Tabii ki herkesin benden çok büyük beklentileri var. Herkes beni Hagi ile karşılaştırıyor. İnsanlar bu karşılaştırmaları yapmayı sever. Ama oyuncuları karşılaştırmak imkansızdır. Sayın Gheorghe Hagi’den bahsediyorsak, kendisi inanılmaz bir oyuncuydu. Futbol tarihine damgasını vurmuş bir oyuncuydu. Eğer ki ben onun yüzde 30’u kadar oynarsam tatmin olurum. Tabii ki bunu söylerken asıl demek istediğim şudur. Ben burada elimden gelen en iyi futbolu oynamaya geldim. Takıma yararlı olmaya geldim. Gerisi benim için önemli değil”.

“Dün akşam itibariyle Galatasaray ailesine katılmış durumdayım, benim için şu an sadece Galatasaray var. Eski kulüplerimin, özellikle de Schalke’nin söyledikleri beni artık çok fazla ilgilendirmemeli. Benim için artık geçmişte kaldı. Ben bugün itibariyle Galatasaray’a bakmak durumdayım. Bir açıklık daha getirmem gerekiyor. Schalke’nin benim hakkımda çok iyi şeyler söylemesini bekleyemem, çünkü ben herkesten fazla Galatasaray’a transferimin gerçekleşmesini istedim. Schalke tarafında bir kırgınlık varsa da bunu anlayabilirim.”

Fenerbahçe Kulübü’nde vatandaşlarının olması ile ilgili olarak Lincoln, “Tabii ki Fenerbahçe’nin hocasını ve oyuncularının bazılarını tanıyorum. Gelmeden önce Alex ile de görüştüm. Ama en iyi fikri bana veren insan Taffareldir. Onunla konuştum, çünkü bir takıma gidiyorsanız o takımda oynamış bir oyuncuyla konuşmanız gerekiyor. Taffarel’in benim buraya gelmemdeki etkisi çok büyüktür”.

Feldkamp’la daha önce tanışmadığını burada ilk kez çalışacağını söyleyen Lincoln sözlerine şöyle devam etti. “Bu transferde mutlaka etkisi olmuştur. Kendisiyle çalışacağım için çok mutluyum. Almanca’da anlaşabileceğiz kendisiyle. Hocayla direk anlaştığınız zaman olay çok daha kolaylaşıyor. Kendisi büyük bir hoca, onunla çalışmaktan mutluluk duyacağım”

Alex ile karşılaştırılması ile ilgili olarak Lincoln, “Ben bu karşılaştırmayı anlayışla karşılayabiliyorum. Dünya futbolundaki en büyük derbilerden biridir, Galatasaray- Fenerbahçe derbisi. Ama biraz önce söylediğim gibi oyuncuları karşılaştırma taraftarı değilim. İnsanlar bu karşılaştırmayı yapıyorlar, bunu anlayışla karlıyorum. Ben buraya Galatasaray için en iyisini yapmaya geldim. Gerekirse kanımı vermeye geldim.

Taffarel ile görüşmemdeki ana sebep her zaman kendisine güvenebileceğim bir insan olmasıdır. Benim için bir baba gibi olmuştur. 6 senedir Almanya’daydım. Artık ortam/ülke değiştirmeyi istiyordum. Galatasaray’ın da bana olan tavrını görünce Türkiye’nin iyi bir seçim olacağına inandım. Bunu akabinde ise, Taffarel ile konuştum ve doğru bir karar aldığımı hissediyorum. Tanrı’nın izni ile buraya başarılı olamaya geldim. Tanrının yardımı ile bunu başaracağıma inanıyorum” dedi.

Entry filed under: Galatasaray.

Gazsavar Külot! Imagine Cup 2007 Türkiye birincisi İTÜ

2 Yorum Add your own

  • 1. gencerbilgisayar  |  Haziran 26, 2007, 11:49 am

    Harika bir transfer. Galatasaray yönetimini kutlarım

    Cevapla
  • 2. yunus  |  Temmuz 11, 2007, 10:40 am

    lincoln iyi yaptın

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Takvim

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Tem »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Kategoriler

Blog istatistiği

  • 66,448 hits

